Sova över kankse elr?

Hejsann bloggen jag har inte bloggat på länge (ungefär 3-4 dar) :DD
aja men idag ska jag först åka bort sen ska min lillebror ha släktkalas(sa jag att det var Anja?)
och jag tror att det kommer bli kul efterssom min bästa kusin Isabella(Bella) kmr , vi brukar alltid vara tsm när de e kalas vi är typ som bästisar :'DD.
Imorn måndag har jag studiedag (yes). Och då ska jag vara med Anna som bor 10 minuter ifrån mig elr typ 2min aja de e iaf henne jag har bloggen med!!! :* ,sen ska vi vara(leka som jag brukar säga ibland men de e ju inte direkt så att vi leker med bratz/barbies) aja vi ska vara med Maja som bor 1min ifrånm mig...Heheh vi är grannar och sist men inte minst MAJKEN!! som bor aja..orka!
Aja men efter kalaset ska Anna kanske sova här om de går :P
Hoppas,hoppas,hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men då ska vi gå och lägga oss 9.00/14.00..
Så att det blir sovmorgon på måndag typ till 7 elr inte..

PS: jag HATAR föreldrar som tror att dom e så unga :O!!!!!!!!!!!!!!!

Puss och kram lyfkran! :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi leker ju verkligen med barbies ......

2012-04-15 @ 10:33:57
Postat av: Anonym

Oj trodde att du skrev att vi lekte med barbies

2012-04-15 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0