Tjubbidubba :)

Hejsan! :)

De hära är våran blogg /2 PERSONER..
Aa vi heter nästan likadant men..Nee hobbisarna e INTE lika alls men..huvudsaken e att vi har kul! :D
Aja nu ska vi berätta lite om oss själva!

Anna: Hej Jag är en snart tolv årig tjej (fyller år om 3 dagar) mitt intresse är att spela fotboll och att ha kul med kompisar :D . Jag har ljust brunt hår grön bruna ögon och är mellan lång. Anja är en rolig men lite galen vän....

Anja: Tjooijuppi..:)
Jag är en 12 årih gumma ;)
Jepp mina intressen är...Hmm...Ganska många... typ..
teater,dans,sjunga,busa,leka,kuta,fnittra,ha kul(de har jag hela tiden) =) Och massa andra saker :p
Jaa jag har långt ganska mörk brunt hår..XD Lång typ 1.61,4 jaa..Aha a okejj
Jag kmr inte från sverige men vem bryr sig jag kmr från slovakien <333
Aa jag har asa många bästisar :D /Alla älskar mejj..
Jag är känd för att vara som sagt..GALEN ,BUSIG och så :D
Heheh..
Aja  Anna är <33 Bara helt enkelt bäst och supah snälla(som jag brukar säga!)
Jaa Herrå :D


Kommentarer
Postat av: Sophie<3

Bra början på eran blogg <3 <3 <3 Älskar er små Puss ungar :***

2012-04-10 @ 20:43:32
Postat av: //ANJA <3

Sötis! <3

2012-04-10 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0