har inte bloggat på läänge :(

Heej bloggen Anja här! :)
jag veet jag har inte bloggat på läänge :( , men ja har haft många prov och mkt i skolan ni vet läxor -.- jaa just nu sitter jag på tåget och är påväg till Maja min kompis (VI ÄR GRANNAAR !!! :)) jag är lite stressad inför min teater uppvisning på lördag azzå imorn :) men de kmr nog gå bra jag ska spela präst och lite andra roller :)
jag kom precis från skolan och idag har ci haft ett historia priv :/ ja e lite  osäker på om jag kmr få alla rätt elr så men jag tror att jag antagligen ig elr g efterssom jag kan inte få alla rätt för jag hoppa över en fråga ;(
jag och min "kille" har precis gjort slut azzå ex asså de e klart att vi inte skulle vara ihop så länge så jag e inte lessen  :)
jaa nu sittter jag på buss.en :/
de e så jävla varmt..
aja nu ska jag berätta en sak som hände i skolan igår!
en tjej i sexan jag säger inte vem men aja.. hon hade sin mobil innanför sin bh (tjejer brukar ha såå) och en majje (magister) drog upp den (som  e helt otänkbart)!!
jävla taffsare!!! o hon blev sur och sparka honom mellan bena och hon får inte komma till skolan på en vecka.. :) men så skulle också jag gjort!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0